Újdonság a Volkswagenről
2020.11.11.

A Volkswagen-csoport az emdeni, a hannoveri és a chattanoogai üzem automatizálásába fektet be

- A Volkswagen Személygépkocsik és Haszongépjárművek márkák felgyorsítják az e-mobilitás korszakába való áttérés sebességét - Több mint 2 200 új robotot rendeltek az elektromos autók tervezett gyártásához Emdenben, Hannoverben és Chattanoogában - Ezek lesznek majd az iparág legfejlettebb gyártóüzemei
VW csoprot üzeme

Wolfsburg (Németország) – A Volkswagen Személyautók és a Volkswagen Haszonjárművek márkák teljes erőbedobással dolgoznak az e-mobilitás korszakába való áttérésen és az üzemeknek az e-mobilitásra történő átalakításán. A Volkswagen márka most több mint 1400 robotot rendelt a japán FANUC gyártótól a Chattanooga-I (USA) és Emden-i gyártóberendezéseihez. A Volkswagen Haszongépjárművek további 800 robotot rendelt hannoveri üzemébe a svájci ABB-től. A robotokat elsősorban karosszériagyártáshoz és akkumulátorok összeszereléséhez fogják használni. A három üzemet jelenleg nagy teljesítményű, a fejlett technológiát felhasználó elektromos autók gyártására készítik elő. 2022-től az ID.4-et Chattanoogában (USA) és Emdenben fogják gyártani, míg a ID.BUZZ bemutató autó néven ismertt modell a hannoveri gyártósorról fog legördülni.

Christian Vollmer, a Volkswagen gyártásért és logisztikáért felelős igazgatósági tagja elmondta: „Emdenben és a Chattanoogában az autóipar két legfejlettebb gyártó létesítményét fejlesztjük tovább az e-mobilitásra való áttérés érdekében. Erre a célra a legújabb technológiákba fektetünk be, mint például a digitalizálásba és az automatizálásba, még a jelenlegi helyzetben is. ”

Az ID.BUZZ-t a Volkswagen Haszongépjárművek hannoveri üzemében fogják gyártani 2022-től. „Átalakítási munkánk teljes mértékben az ütemterv szerint halad” - mondja Josef Baumert, a Volkswagen Haszongépjárművek gyártásért és logisztikáért felelős igazgatósági tagja. „Az ID. BUzz beindításával befejezzük hannoveri üzemünk folyamatban lévő korszerűsítését, amely az ezen a helyen gyártott összes többi modell számára is előnyös lesz. ”

Összességében a Csoport 2024-ig 33 milliárd eurót tervez befektetni azzal a céllal, hogy az e-mobilitás világpiaci vezetőjévé váljon, így többek között ebbe a három üzembe több milliárd eurót kell befektetni.

  • 1) ID.4: Áramfogyasztás (NEDC), kWh / 100 km, együttesen 16,9 - 16,2, CO2-kibocsátás, g / km: 0,
  • A hatékonysági osztály
  • 2) ID. BUZZ: tanulmány autó