Újdonság a SEAT-ról
2019.04.24.

A Tarracoval kiegészülve indul a SEAT SUV Roadshow

§ a SEAT 6 elektromos vagy hálózatról tölthető modellt mutat be 2019-ben§ a márka 1,2 milliárd euró invesztál fejlesztésre elektromos autózás területén§ májusban nyílik az első hazai CUPRA márkakereskedés
Tarraco

Budapest, 2019. április 24.- A SEAT sikeres időszakot tudhat maga mögött, hiszen immáron 2012 óta konstans fejlődésben van a márka. A folyamatosan megújuló modellpalettának köszönhetően a márka 2012 óta két számjegyű növekedést mutat fel, ami összességében az elmúlt hat évre számítva közel 60 százalékos fejlődést jelent.

Az idei év első negyedéve is folytatja a korábbi tendenciákat, hiszen a márka 9 százalékos fejlődést tudott felmutatni a 2018-as év azonos időszakához képest, ráadásul a március hónap volt a cég történetének legjobb hónapja, hiszen 62.500 autót szállított ki ügyfelei részére a SEAT.

A SEAT nagy hangsúlyt helyez a fenntartható fejlődésre, beleértve a környezettudatos közlekedést is, ennek megfelelően az elkövetkező időszakban 1,2 milliárd eurót fektet az elektromos autók fejlesztésébe. A tervek szerint 2019-ben a márka hat elektromos, vagy hálózatról tölthető modellt mutat be, illetve a Volkswagen konszern számára folyik egy elektromos kisautó fejlesztése is, melyet a későbbiekben minden márka átvesz majd.

„Magyarországon a fejlődés kicsit visszafogottabb volt, de így is 5 százalékos fejlődést sikerült regisztrálni” – mondja Papp Zoltán a SEAT magyarországi márkaigazgatója„ugyanakkor a rendelésállományunk kétszerese a tavalyi értéknek, és miután ezen autók átadása már megkezdődött, így várhatóan április hónapban a fejlődés értéke elérheti a 17 százalékot. Érdekes tendencia, hogy az első negyedévi értékesítéseink közel 70 százalékát a három SUV modellünk, az Arona, Ateca és Tarraco modellek teszik ki, még úgyis, hogy a Tarraco az értékesítéshez szükséges engedélyeket csak márciusban kapta meg, így ez a modell még nem vette ki a részét teljesen az eladásokban. Legerősebb modellünk az Arona, de a Tarraco belépésével további fejlődést várunk az év során, amit a flottavásárlók, és a magánszemélyek részéről kapott kedvező piaci visszajelzésekre is alapozunk.”

Jelenleg úgy tűnik, hogy a családvédelmi program keretében meghirdetett támogatás miatt a 7 személyes modellek, de más modellek esetében is az érintett családok kivárnak.

Az idei év a SEAT életében a CUPRA, mint önálló márka megjelenését is jelenti a magyar piacon, hiszen májusban megnyílik a Duna Autó telephelyén az első CUPRA márkakereskedés. A CUPRA Atecára nagy az érdeklődés, mintegy 20-30 autó értékesítését tervezzük.

A SEAT a napokban indítja útjára a SUV Roadshowt, ahol az érdeklődők a SEAT márkakereskedésekben személyesen is megismerkedhetnek illetve tesztelhetik a márka három SUV modelljét.

Időpontok:

  • Április 29-május 5. – Budapest, Szabó Autójavító
  • Május 6-12. – Szekszárd, Alisca Autócentrum
  • Május 13-19. – Miskolc, Miskolc Autóház
  • Május 27-június 2. – Nyíregyháza, Platán Autóház
  • Június 3-9. – Sopron, Walter Autó
  • Június 10-16. – Győr, Walter Autó
  • Június 17-23. – Budapest, Duna Autó
  • Július 1-7. – Veszprém, Ring Autó
  • Július 8-14. – Miskolc, Miskolc Autóház
  • Szeptember 9-15. – Sopron, Walter Autó
  • Szeptember 16-22. – Győr, Walter Autó
  • Szeptember 23-29. – Nyíregyháza, Platán Autóház
  • Szeptember 30-október 6. – Budapest, Porsche Pest
  • Október 7-13. – Kecskemét, Brill
  • Október 14-20. – Budapest, Duna Autó
  • Október 28-november 3. – Kaposvár, Spirit Auto