Újdonság a SEAT-ról
2019.01.25.

Formát ölt a CUPRA bizottság; Wayne Griffiths a CUPRA kormánykerekénél

> A SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke a CUPRA ügyvezető igazgatói tisztségét is betölti> Az új márka kialakította új szervezeti felépítését> Luca de Meo vezeti a CUPRA új igazgató tanácsát> A CUPRA érétkesítés 40 % - kal emelkedett 2018 - ban
CUPRA logo

Martorell/Budapest, 2019. január 24.
.
A CUPRA tovább folytatja önálló útjának kialakítását 2018. februári születését követően. A saját egyéniséggel rendelkező, és a legigényesebb motorsport kedvelők meghódítására alkotott  márka teljes gőzzel halad előre első évének végső szakaszában.
A SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnökét, Wayne Griffiths-t eddigi megbízatása mellett kinevezték a CUPRA ügyvezető igazgatójává. Mostantól Wayne Griffiths vezeti az autós szakértők azon csapatát, amelyik azon dolgozik, hogy az egyedi és teljesítmény orientált márka identitását bemutassa a különleges autókat kereső embereknek.
Az igazgató tanácsot Luca de Meo, a SEAT elnöke vezeti, míg a CUPRA igazgató tanácsának
további négy tagja a SEAT pénzügyekért felelős alelnöke, Holger Kintscher, a SEAT kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke, Matthias Rabe, a SEAT jogi szolgálatáért és igazgatásért felelős alelnöke, Luis Comas, illetve a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffith lett.
Wayne Griffith azt hangsúlyozta, hogy a „CUPRA egyet jelent a magas színvonallal és az egyediséggel, ezt a márkát az autók olyan szerelmesei azoknak alkották, akik szenvedéllyel közelítenek azok formavilágához, a sportosságához és a kiváló teljesítményéhez. A CUPRA
felülmúlja minden várakozásunkat, és az a szándékunk, hogy megerősítsük ezt a kiváló márkát, amelyik még a legigényesebb autókedvelőket is meghódítja. Eljött az ideje annak, hogy a CUPRA-val teljes sebességre kapcsoljunk.”

Megszületését követően a CUPRA-nak kevés idő kellett ahhoz, hogy rendkívül
sikeresnek bizonyuljon. A CUPRA értékesítés 2018-ban 40 %-kal nőtt a megelőző évvel összehasonlítva, és az eladott mennyiség elérte a 14 400 darabot. Wayne Griffiths ezzel kapcsolatban hozzátette, hogy „ezek az eredmények egyértelműen
tükrözik a márka piaci népszerűségét. Célunk az, hogy az elkövetkező három-öt esztendőben megkétszerezzük az értékesítést.”

A márka közelmúltban bemutatott újdonsága a CUPRA Ateca volt, amely teljeskörűen bemutatja a márka értékeit. Ezt a gépkocsit szenvedélyes mérnökök és formatervezők alkották, és azok fejlesztették ki, akik értékelik az apró részleteket, a kifinomultságot és a sportos teljesítményt.
A CUPRA Ateca erős és sportos szabadidő autó, aminek nincsen párja saját kategóriájában,
és tökéletesen alkalmazkodik az ügyfelek igényeihez. A márka európai SEATmárkakereskedőinél külön CUPRA bemutatótermeket alakított ki, ahol a vásárlók megismerkedhetnek az új modellel és a CUPRA világával.

Szervezeti felépítésének végleges kialakítása után, a CUPRA önálló szervezeti egységgé válik, melynél folyamatosan építik a márkát, és elkötelezett munkatársakkal erősítik meg a csapatot. Ehhez egy saját márkakereskedői hálózat is társul, amelyek megkezdték a CUPRA Ateca értékesítését, és a jövőben kibővített termék kínálattal jelentkeznek.